About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

2.a.m philosophy

marți, 22 aprilie 2008

Oh,blogul...Aceasta mareata inventie care rapeste pe zi ce trece cat mai multe suflete nevinovate din lumea reala...

Am auzit ca sa-ti faci un blog este trendi.Pai,tot ce-i posibil...Oricum,dupa umila mea parere,blogul poate servi la mai multe,de la reclame la tenisi pana la plangeri si lamentari inutile,sau remarci acide la adresa spiritului de turma.Ce va fi si`n al meu,pai...asta nu stiu inca nici eu...

Si ca tot venise vorba de 2 a.m. philosophy,ati observat ca cele mai marete idei apar atunci cand te-astepti mai putin?Ca de exemplu,la ora doua noaptea? Daca as sta sa analizez din punct de vedere psihologic,se poate spune ca-i relativ normal...depinde de notiunea de normal a fiecaruia,probabil...
Idei si reflectii asupra zilei ce tocmai a trecut apar seara,inainte de culcare...(aprox.egal cu ora doua,din punctul meu de vedere).Idei in ce te imbraci a doua zi,sau recapitulare pentru teza la romana,se intampla,evident,in jurul orei doua.Cele mai multe stelute la Conquiztador se castiga la...ghiciti ce ora? Doua.

Si-atunci cum ai putea sa nu-ti numesti acest caietel virtual 2am philosophy,cand totul,dar absolut totul,asta incluzand mult mai mult decat filozofii,se intampla in jurul orei doua?

Hakuna matata.It's our problem-free philosophy.Sau 2am philosophy,dupa caz.

P.S. E 1 si 5 minute.Mai e pana la doua.Daca primul post pare neinspirat,aceasta-i cauza.

P.P.S. Am maine teza la romana si nu stiu Luceafarul.Sondaj de opinie: Pentru ca nu l-am invatat la ora doua,sau pentru ca,asteptand ora doua m-am hotarat sa-i scriu o epopee,pana am pierdut esentialul? Yaawn.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu