About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

Float in space. Drift in time

marți, 11 august 2009


Spiritualized-Ladies and gentlemen we are floating in space



Mai sunt patru săptămâni şi patru zile. Incredibil,aş putea spune.
Nu îmi vine să cred,e ceva independent de mine,dar totuşi se întâmplă,şi asta cu sau fără voia mea.
Patru săptămâni şi patru zile până la prima zi din restul vieţii mele.

Nici măcar nu îmi vine să cred că aproape toate "New Year's Resolutions" s-au împlinit,într-un fel sau altul,că dintr-un anumit punct de vedere,am primit mai mult decât am cerut,iar din alt punct de vedere încă e un gol,undeva.
Că mai e puţin şi deja mă voi apuca să scriu altele. Că toate constantele mele s-au dus o dată cu vara pe care nici măcar n-am simţit-o,şi că încă sunt departe de a le pierde pe toate.

Da,sunt tot eu aici. Întotdeauna voi fi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu