About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

Monolog

miercuri, 9 septembrie 2009


Iris & Felicia Filip-De vei pleca



Le voi lua. Pe toate,şi-ncă atâtea. Toate nopţile în care-am zburat,şi toate nopţile-n care am căzut. Toate nopţile-n care...dar ştii ce...nu mai contează...
Sunt nopţile mele,şi-atât.
Şi faptul că le voi lua pe toate e mai mult decât evident...Nu ştiu însă cum îmi voi îngrămădi o viaţă întreagă în două geamantane şi-un ghiozdan.
Regretele...voi încerca să le las acasă. O mare parte din ele,cel puţin. Speranţele,îmi vor încăpea toate-ntr-un buzunar,fiindcă am învăţat,the hard way ce-i drept,să las totul să vină de la sine şi că totul vine atunci când te aştepţi cel mai puţin.
Dezamăgirile,furia şi tot ce-a fost rău vreodată...O să le las undeva la graniţă.Printre căpiţele de fân între Curtici şi Lököshaza,într-un câmp ce ultima dată când am trecut pe-acolo era verde,iar acum probabil îl voi găsi galben.
Amintirile...vor fi strecurate peste tot. În penar,printre caiete,în inelul meu mov,pe gulerul fiecărei cămăşi şi în buzunarul de monezi al fiecărei perechi de blugi.

Visele însă...mi le va aduce ploaia.

3 comentarii:

  1. Dennda spunea...

    Ai o sansa, pleaca ! Pleaca fara nici un regret si nu mai privi inapoi spre tara asta de tot rahatul ! Sa nu te mai intorci ca te bat ! :)

  2. Anne spunea...

    superb

  3. Mia spunea...

    Sa nu-ti para rau copile!
    Sa nu-ti para nici o clipa rau.
    Ai ajuns acolo pentru ca meriti asta.
    Mi-e dor sa povestim, sa ma regasesc in anii tai de liceu. Anyway, take good care and don`t forget the child in me.
    Miss ya >:D<

Trimiteți un comentariu