About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

Skye Boat Song

luni, 9 noiembrie 2009


Celtic Dreams - Skye boat song

..................................................
La un moment dat,de pe pervaz,mi-a sunat telefonul. Un bâzâit scurt. Nu ştiu ce făceam,nu eram atentă. M-a trezit parcă din somn,şi m-am întors. Lângă el,dintr-o cană albă,ieşea abur şi miros de portocală. Pe fundal,atunci,ca şi-acum,Skye Boat Song. Afară,o zi clară de toamnă târzie,o lumină caldă şi mulţi copaci. În depărtare nişte dealuri încă verzi,iar aici,în faţa mea,miros de pământ ud.
Cred că a fost poate pentru prima dată când am avut într-adevăr senzaţia de Anglia, raportată oarecum la o amintire de acum două veri,poate la fel de caldă şi de blândă. Da,raportată la vara aia a mea,pe care mi-aş fi dorit să o strâng în braţe ori de câte ori aş fi avut ocazia. :)

Şi-aş minţi să spun că nu mi-aş dori să îi am aici,lângă mine pe câţiva din oamenii care au alcătuit vara aia petrecută în tricouri albe şi verzi,purtând pantofii mei de piele albă,cu baretă. Cu toate că o simt. Şi încă destul de puternic.
.....................................................
Şi uite cum mă întorc,de undeva de departe,doar pentru a rascoli lucruri ce-mi păreau de mult uitate.
Dar cu toate astea,totu-i ok. Îmi trăiesc secvenţa mea de film,şi-atâta tot. Şi da,iau totul ca pe un întreg. Şi-atunci închid ochii,şi-i cald.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu