About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

Hey you...

duminică, 10 ianuarie 2010


pink floyd-hey you


Hey you,out there in the cold,getting lonely,getting old,can you feel me?


Uite-te bine în jur. Respiră adânc,apoi încearcă să păstrezi în minte fiecare detaliu pe care data trecută îl uitasei.. Priveşte în dreapta ta. Ce vezi? Aceleaşi lucruri pe care le ştii dintotdeauna,ştiu..Biroul,calculatorul,veiozele. Închide însă ochii, şi priveşte din nou în dreapta ta. Spune-mi,acum ce vezi?


Da..Îl vezi pe el stând la biroul vechi din lemn, concentrat asupra nu-ştiu-cărui program, şi pe tine în acelaşi loc pe pat,privindu-l şi zâmbind. Nu,nu deschide ochii şi nu scutura capul negând, ştii ca tot ce-a fost acolo va rămâne. Eşti conştientă de asta. Acum priveşte în faţă.
Dar ştii ce? N-are rost. M-am răzgândit pe parcurs. Trezeşte-te! Nici măcar nu pot înţelege de ce te-am pus să faci asta în primul rând. Nu ştiu ce simţi tu,dar ştiu că pe mine m-ar răvăşi complet. Pe tine poate te-ar durea,fiindcă tu eşti atât de diferită de mine..Dar nu-i decât o presupunere,nu cred că pot şti ce simţi tu de fapt. Poate că şi pe tine te-a afectat la fel de tare. Iartă-mă. Şi nu te mai gândi la asta.
Gândeşte-te că tu în două zile te întorci acolo unde acum ceva vreme spuneai că eşti fericită. Gândeşte-te că tu te întorci la visul tău,chiar dacă de data asta nu va fi întreg. Dar ştiu că nu-ti pare rău că mi-ai lăsat şi mie o bucăţică din el,aşa-i?
Hai,trage din nou aer în piept. Tu de săptămâna viitoare te întorci la viitorul tău. Ştiu că o să-ţi fie dor de mine,dar nu plânge. Şi nu regreta niciun moment că eu rămân acasă să retrăiesc imagine cu imagine şi cadru cu cadru toate amintirile tale. Fii curajoasă şi nu te gândi la mine,eu voi fi bine. Eu sunt construită în aşa fel încât să nu pot uita nimic din ce-a fost,şi să le retraiesc,din nou,şi din nou.
Atâta timp cât tu eşti ok,şi eu sunt. Nu-ţi mai face griji,şi nu privi înapoi. Lasă asta în seama mea..


Hai,fugi acum...E timpul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu