About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

Un surâs mai puţin...

joi, 14 ianuarie 2010


SCORPIONS - Still loving you.

"Dumnezeu mi-a dat prea multă fericire. N-am putut s-o cuprind. Mă simţeam ca un copil care încearcă să prindă  în palme o minge de fotbal mult prea mare. Cu toată îndârjirea,singurul rezultat previzibil era că,exact ca şi o minge de piele alunecoasă,încăpută pe o mână nepotrivită,fericirea îmi scăpa printre degete. Poate că n-am învăţat niciodată cum s-o prind. Cum să mă arunc peste ea,s-o înnabuş şi să nu-mi mai scape. Sau,poate,mi-a fost teama...Preferam să plâng molcom,cu înghţituri mici,ca şi cum aş fi avut guturai..."




Nu ştiu dacă într-adevăr am avut atâta fericire. Nu ştiu dacă aş fi reuşit să ţin de ea altfel. Ştiu doar că...nu mai sunt pe o bancă aproape îngheţată, povestind într-o noapte cu ceaţă şi cer ca de zăpadă...Şi maci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu