About

Tu care-ai stat s-asculţi trecerea mea prin ploaie,prin vânt şi mai departe,în taina desluşită a vârstei vegetale la marginea luminii,vei ştii să spui ce am fost...Read more about me »

Here I am,this is me...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Facebook

Subscribe via email

New Year Resolutions

duminică, 4 ianuarie 2009

Ok,obviously something is wrong. E a 3a postare in decurs de 3 zile...But oh well,instead of complaining I might as well enjoy it. Am vrut blogul asta. Si inca il vreau. Si totusi,e a 3a zi consecutiva in care am ceva de spus. Yee-haw.

Vacanta de iarna,de cele mai multe ori,inseamna zile de leneveala. Sunt sarbatori,e lume ocupata,lume plecata din oras. Deci,leneveala sa fie. Iar leneveala,inseamna,prin definitie,in cazul meu cel putin,idei multe si aiurea. I rule. Yay.
Chestia asta imi aminteste de citatul ala genial al lui Troy. Sau al lui Caroline Graham. Oh well,in definitiv tot al lui Troy era. "Start doing that sort of thing,he'd say,and you'd got a woman with too much time on her hands. And women with too much time on their hands get into trouble. Known fact." Good point you've got there,mate :D Prea mult timp liber in cazul unei femei inseamna mult timp de gandire. Deci,trouble.
Anyway,inafara diverselor idei crete pe care le-am avut,am reusit sa "tes" si some New Year resolutions. Pe care mi-as dori destul de mult sa le si implinesc.

1.Vreau la munte. La un munte inalt,gen Poiana Brasov. Trebuie sa ajung acolo din nou,mi-am promis. Am gasit in sfarsit acel loc suficient de frumos incat.... :). Trebuie doar sa-l mai vad o data.Cel putin.
2. Vreau sa invat sa profit la maxim de camera mea. As putea incepe prin a citi manualul.
3. Mai vreau o zi ca 8 iulie 2007. Cu aceeasi persoana :P [Need a reminder? This picture speaks for itself]

4. Vreau neaparat sa scriu 2-3 scrisori. Cu anumite lucruri pe care nu le-am spus pe parcursul a un an,doi si regret. Doar ca acum e prea tarziu. Vreau sa le scriu si sa le trimit cu o zi,doua inainte sa plec.
5. Poate ca vreau si la mare pana la urma,cine stie?
6. Vreau 5 la mate la bac :)) Si medie peste 8,dar aia sort of goes without saying.
7. Vreau sa devin crafty during the summer.
Cam ceea ce am inceput vara trecuta. Crafts are cute :D
8. Vreau o toamna la fel de plina si de aurie ca cea a lui 2005 si o primavara la fel de verde si de luminoasa ca a lui 2006.O iarna alba si pufoasa ca a lui 2007 si o vara linistita ca a lui 2008.
9. Si nu,lista nu se termina aici. But that's kinda my business. Restul...e sort of private :D
10.Am vrut neaparat sa fie 10,deci uite inca una. Vreau sa ma tin de blog. It migh help later :)
Even more than I imagine.

Dap,that's about it. In linii mari,vreau multe. Mai importante,mai copilaroase,mai colorate. But I guess those are sort of up to myself. Some of them,really. But I guess that's why I said "sort of".



By the way,listen this while reading. If you read it already,press play and then read it again. :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu